اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهادت سردار سلیمانی، گره‌های بزرگتری را در منطقه و جهان خواهد گشود

امام جمعه ابهر گفت: شهادت سردار و خونش گره‌های بزرگتری را در منطقه و جهان خواهد گشود و راز تعبیر مقام معظم رهبری بیشتر آشکار خواهد شد.

شهادت سردار سلیمانی، گره‌های بزرگتری را در منطقه و جهان خواهد گشود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم بزرگ و فهیم و انقلابی ایران که یک هفته تمام در برنامه‌های ویژه سردار شهید حضور فعال داشتند، اظهار کرد: سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم بود، منتهی نه تروریسم در حد داعش و النصره، او فرمانده مبارزه با تروریسم دولتی، آن‌هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه بود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه شهید سلیمانی فرماندهی بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا در 6 سال اخیر وارد کرده بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی، سردار امنیت و صلح بود، او هر جا گام می‌گذارد برای منطقه و مردم محروم منطقه، امنیت و آرامش و صلح را به ارمغان می‌آورد.

وی نگاه معنوی، الهی و متعالی سردار شهید را متذکر شد و تصریح کرد: سلیمانی، تفکر و عمل و مشی و مرامش، نماد اعتدال، به معنای واقعی کلمه بود، او معتقد بود باید چتر ولایت و انقلاب را بر سر همه گستراند و جذب حداکثری را راهبرد همیشگی خود کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه سلیمانی در زمان حیاتش گره‌های ناگشوده‌ای را در عرصه امنیت منطقه و جهان گشود، ادامه داد: اما ما معتقدیم اکنون به برکت این شهادت بزرگ دستهای او بازتر و توانش هزاران بار بیشتر شده است و در واقع ماموریت حاج قاسم تازه آغاز شده است.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: شهادت سردار و خونش گره‌های بزرگتری را در منطقه و جهان خواهد گشود و راز تعبیر مقام معظم رهبری بیشتر آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در باره‌ زمان و مکان و ویژگی‌ها و گستره‌ انتقام سخت یک کار تخصصی است و نباید در این باره اظهار نظر احساسی انجام شود، افزود: نباید انتقام سخت را در حدّ زدن چند موشک به پایگاه آمریکایی و کشتن چند سرباز تقلیل داد، بلکه انتقام بزرگ و سخت از خون شهید سلیمانی یک انتقام راهبردی است. 

 رحیمی به انتخاب سردار سرافراز اسلام حاج اسماعیل قاآنی به فرماندهی سپاه قدس اشاره کرد و گفت: وی یکی از بهترین و فکورترین سرداران اسلام در دوره دفاع مقدس و فرمانده دو لشکر پیروز امام رضا (ع) و نصر خراسان بوده و با توجه به تجربه و همراهی که طی این سال‌ها با سردار شهید داشته است باید از سرعت و دقت حکیمانه مقام معظم رهبری در انتخابش به عنوان فرماندهی سپاه قدس را ستود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر تروریستی بودن اقدام امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: این عملیات، یک عملیات تروریستیِ روشن و واضح است و سازمان ملل متحد باید در برابر آن موضع بگیرد و سکوت سازمان ملل محکوم  و نشان‌دهنده‌ بی‌خاصیت بودن، این سازمان عریض و طویل است.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول